آخرین اخبار
کد مطلب: 80633
جايگزين ضرغامي کيست؟
تاریخ انتشار : 1393/06/18 21:55:45
نمایش : 3461
مهلت زمان مسئوليت عزت الله ضرغامي بر سازمان صداو سيما رو به اتمام است و همواره مثل هميشه بازار گمانه زني براي جانشيني وي نيز از ماه ها قبل توسط رسانه ها شروع مي شود.
سرويس سياسي- مهلت زمان مسئوليت عزت الله ضرغامي بر سازمان صداو سيما رو به اتمام است در بين همواره گمانه زني رسانه ها براي جانشيني وي خالي از لطف نيست و در بسياري از موارد به واقعيت نزديک شده و در برخي از موارد به واقعيت نيز پيوند مي خورد.

به گزارش سلام لردگان آخرين جلسه تدوين سياست هاي حال و آينده صدا و سيما طي روزهاي گذشته برگزار شد و در اين جلسه مسئولان ارشد صدا و سيما نيز حضور داشتند.

دارابي، سرافراز، محمدي، خجسته، ابوطالبي، مخبر از مسئولان ارشد صدا و سيما بودند که در اين جلسه حضور داشتند. در اين بين اما شنيده مي شود در خصوص تغييرات احتمالي صدا و سيما صحبت هايي مطرح شده و مشخص شد که اين تغييرات قطعي است و رئيس آينده اين سازمان قرار است از بين آقايان محمد سرافراز معاون برون مرزي سازمان و حسين محمدي معاون بررسي سيما انتخاب شود.

البته در روزهاي اخير خبرهاي کذب مبني بر سفر خارجي برخي مديران صدا و سيما در برخي رسانه ها منتشر شد. اين در شرايطي است که هر روز که به موعد انتخاب رييس سازمان صدا و سيما نزديک مي شويم موج تخريب عليه گزينه هاي مطرح بيشتر و بيشتر نيز مي شود. در اين بين در روزهاي اخير خبرهايي در مورد سفرهاي خارجي مديران صدا و سيما منتشر شد که در قالب آن برخي مديران و گزينه هاي مطرح براي رياست رسانه ملي مورد هجمه قرار گرفته است.

از جمله مديران مطرح که در روزهاي اخير مورد تخريب قرار گرفته اند محمد سرافراز معاون برون مرزي و علي دارابي معاون سيماي رسانه ملي قرار گرفته اند. اين در حالي است که محمد سرافراز معاون برون مرزي رسانه ملي به دليل حوزه مسووليت خود بايستي به طور مستمر در سفرهاي خارجي حضور داشته باشد.علي دارابي معاون سيماي رسانه ملي نيز به اقتضاي مسووليت خود در سفرهاي خارجي شرکت مي کند. ليکن اطلاعات دريافتي از امور بين الملل صدا و سيما نشان مي دهد در ميان معاونين سازمان صدا و سيما، وي کمترين سفر خارجي را داشته است. حال معلوم نيست که پشت پرده اين عمليات رواني ايجاد شده عليه برخي از مديران صدا و سيما در آستانه انتخاب رئيس جديد اين سازمان چيست.

انتخاب پنجمين رئيس سازمان صدا و سيما در شرايطي خواهد بود که اولين رئيس اين سازمان صادق قطب زاده بود که در جريان کودتا عليه نظام بازداشت و اعدام شد. دومين رئيس اين سازمان تا سال ۱۳۷۳ محمد هاشمي برادر آيت الله هاشمي رفسنجاني بود که در بسياري از موارد مستقيما از برادر دستور مي گرفت. بعد از محمد هاشمي، علي لاريجاني وزير مستعفي ارشاد دولت هاشمي با حکم رهبري رئيس سازمان صدا و سيما شد و تا سال ۱۳۸۳ در اين منصب ماند. بعد از لاريجاني نيز اين کسوت به معاونش يعني سيد عزت الله ضرغامي سپرده شد و حالا پنجمين رئيس اين سازمان نيز طي ماه اي آينده از سوي رهبر معظم انقلاب معرفي خواهد شد.

منبع: افکار
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس